Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Διαφημίσεις

Τον τελευταίο καιρό συνειδητοποιώ ότι όλο και περισσότερες ραδιοφωνικές διαφημίσεις με εκνευρίζουν και τσακώνω τον εαυτό μου να προτιμά να οδηγά με mute παρά να επιτρέπει να επηρεάζονται δυσμενώς τα ευαίσθητα εγκεφαλικά μου νεύρα. Ενδεικτικά παραθέτω τις ακόλουθες καταδικαστέες κατηγορίες: 
  • Θάνατος στις διαφημίσεις με τον Κωστάκη τον Εφτάφωνο. Ειλικρινά, ούτε μια από τις 7 σου φωνές δεν μου είναι συμπαθής. Οι δε διαφημίσεις στις οποίες παίζεις όλους τους ρόλους είναι αιτία αγωγής για προσβολή της δημοσίας αιδούς. 
  • Θάνατος στις διαφημίσεις που περιλαμβάνουν τις λέξεις "μερί" και "κουτάλα". Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να προσθέσω ο,τιδήποτε εδώ. 
  • Θάνατος στις διαφημίσεις τύπου "Ήντα τζαιρούς εφτάσαμεν". Αντρέα Αργυρίδη, τη φουκού σου και δρόμο, μακρυά από τα ερτζιανά. 
  • Θάνατος στις διαφημίσεις με χαζοβιόλες που αγαπούν τις απανταχού οικοσυσκευές. Δεν είναι το πλυντήριο ΜΟΥ, ούτε ο φούρνος ΜΟΥ και ουδεμία διάθεση έχω να πιστώνεται ως δώρο προς εμένα η αγορά τους. 
  • Θάνατος στις διαφημίσεις που παρουσιάζουν τις γυναίκες να ασχολούνται μόνο με νυχια και τους αντρες μόνο με το ποδόσφαιρο. Συμφωνώ ότι με τα στερεότυπα γλιτώνουμε χρόνο αλλά όταν με νευριάσεις δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω συμβόλαιο μαζί σου ακόμα και αν προβάλλεις 24 ώρες το 24ωρο Desperate Housewives. 
  • Θάνατος στις διαφημίσεις με την Έλενα Παπαδοπούλου να παριστάνει το μωρό. Η νέα, γυναίκα δυναμική ας συνεχίσει τις απέλπιδες προσπάθειες της να μπει στη βουλή. Εναλλακτικά, ας προσπαθήσει να βρει το χαμένο ταλέντο της ψωνάρας κόρης της.  
  • Θάνατος στις διαφημίσεις με δήθεν σεξουαλικό υπονοούμενο που τελικά μιλούμε για το σκληρό μαξιλάρι. Είμαστε στο 2013, το σεξ υπάρχει παντού γύρω μας άμεσα διαθέσιμο, δεν υπάρχει λόγος να μας το προβάλλετε σαν το λατρεμένο το απαγορευμένο.   
  • Θάνατος στις διαφημίσεις με κόσμο ενθουσιασμένο επειδή θα πλύνει πιάτα. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο χτύπημα της μοίρας μετά το φαί, ούτε στον χειρότερο μου εχθρό. 


Για να μην κλείσω την ανάρτηση μου αρνητικά, θα ομολογήσω την ένοχη απόλαυση μου: οι διαφημίσεις του Jumbo. Έντεχνα, τσιφτετέλια, Jazz και χιπ χοπ, έχουν όλες ευφάνταστο στίχο και αμίμητο χιούμορ γι' αυτό και ανερυθρίαστα ομολογώ ότι δυναμώνω την ένταση του ραδιοφώνου και τραγουδώ μαζί τους. 

Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!

17 σχόλια:

  1. - Α κορού, μα πε μου ο τζύρης σου εν ζαχαροπλάστης;
    - Άτε ρε τζύλα το αμαξούιν σου τζύττεμερου!
    - Ετσουνιάστην μου η μούττη του θκυόσμη!
    - Μα πε μου, ήνναμπου σε ποτίσασιν;
    - Μίστερ Μπράουν!


    Και οι 12 βαθμοί πάνε στον Κωστάκη Κωνσταντίνου για τη διαφήμιση της ταβέρνας "Μεζεδοκαμώματα".

    Τί εννοείς εν την εξανάκουσες;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα εξίχασα τον Λώρη!
      Ναι παιδί μου αφού κι εγώ σούπερ σπορ ακούω, μεταξύ κατεργαραίων ειλικρίνεια!

      Διαγραφή
    2. σκότωμααααααααα στους διαφημιστές του μίστερ μπράουν εν αντέχουνται άλλο

      Διαγραφή
  2. B class τζαι να μεν παίζει cd πρώτη φορά ακούω. Τι εννοείς παίζει; Ε αφού παίζει κυρία μου γιατί δεν ακούς μουσική που εσύ θα επιλέξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίζει κυρία μου και cd και ipod. Αλλά αν δεν βάλω Λακκοτρύπη να ακούσω τα νέα του Τακτακαλά τι να κάνω τα ταχτιριτι;

      Διαγραφή
  3. επρολαβεμε ο ινβικτoυς,ουλα και αν τα αντεχω την διαφημιση του μιστερ μπραουν αμαν την ακουσω ανεβενει η πιεση μου στα υψη.
    Για το jumbo συμφωνω μαζι σου εχουν πολλα πετυχημενες φτανει να με τες ακουμε 200 φορες την μερα :-)
    ps περιμενω την χριστουγεννιατικη η αληθεια ;-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θάνατος στις διαφημίσεις που παρουσιάζουν τις γυναίκες να ασχολούνται μόνο με νυχια και τους αντρες μόνο με το ποδόσφαιρο. Συμφωνώ ότι με τα στερεότυπα γλιτώνουμε χρόνο αλλά όταν με νευριάσεις δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω συμβόλαιο μαζί σου ακόμα και αν προβάλλεις 24 ώρες το 24ωρο Desperate Housewives.

    Εχτές εμηνυματώνουμουν με φίλη η οποία θέλει να κάμει θέμα του συγκεκριμένου διαφημιζόμενου για τη ρατσιστική διαφήμιση. Είπα της παρέτα και φάνου υπεράνω επειδή αν κάμεις θέμα εν εσένα που θα πάρουν ότι θίκτηκες επειδή είσαι έτσι. Τούτο έγινε μετά που της εξήγησα ποιός εν ο Djibril Cise.

    Θα ομολογήσω την ένοχη απόλαυση μου: οι διαφημίσεις του Jumbo. Έντεχνα, τσιφτετέλια, Jazz και χιπ χοπ, έχουν όλες ευφάνταστο στίχο και αμίμητο χιούμορ γι' αυτό και ανερυθρίαστα ομολογώ ότι δυναμώνω την ένταση του ραδιοφώνου και τραγουδώ μαζί τους.
    Δαμέ εν τα βρίσκουμε. Έχει φορές που τα ανέχουμαι, αλλά τες τελευταίες διαφημίσεις τους αλλάζω σταθμό άμα παίζουν. Η προηγούμενη με το μωρό που έκλαιε στον παπά του που εν έχει λεφτά να του πάρει νέα ρούχα και κάλτσες για το σχολείο και φορεί τα μικρά του, θεωρώ ότι εν συναισθηματικός εκβιασμός, ούτε καν επίκλιση στο συναίσθημα. Και η τωρινή με την άλλη που χύνει επειδή ο "ξεκουκουτσωτής" της (ή όπως κι αν τον αποκαλεί) και οι κρεμμάστρες της οι πολύχρωμες (και δεν ξέρω τι άλλο) κοστίζουν 0,99 ΛΕΠΤΑ. Που σημαίνει ούτε ΚΑΝ ένα λεπτό. Ενώ εννοούν ένα λεπτό λιγότερο από 1 ευρώ. Επέρασα τα παιδικά μου χρόνια να τους εξηγώ ότι στις πισίνες είναι λάθος το 1,35cm που εγράφαν εννοώντας 135cm ή 1,35m, και τωρά στα 27 μου χαζίρι έχω τους τούτους να μου κάμνουν τα νεύρα κουρέλια με το 0,99λεπτά. Που εν τζαι λεφτά. ΒΛΑΚΕΣ γμτ!

    Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Τώρα πήρα βρε το σκούτερ, να το σκοτώσω για ένα φούτερ;" χαχαχα! Εγώ κλαίω!

      Διαγραφή
    2. Εγώ είμαι πατερούλη, ο γιος σου...ο Βασιλάκης...

      ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΖΑΙ ΤΟΝ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΥΛΙΞΩ ΣΣΙΧΤΑ-ΣΣΙΧΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΝΑΝ ΤΟΥΣ!!!

      Διαγραφή
    3. ego ekolllisa me to "τιμή jumbo φθηνή"
      μιλούμε ψάχνω την στο youtube

      Διαγραφή
  5. Εμενα το εξελιγμενο μου ραδιο πιαννει μονο kiss fm τζιαι το 4ο του ΡΙΚ. Με το ενα εσιει διαφημ. με το άλλο. Εγλυτωσα την!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά παίζει το κις τες διαφημίσεις του τζάμπο. Άσε μας. (μόνο κις ακούω εκτός άμα έχει διαφήμιση τζάμπο)

      Διαγραφή
  6. Εμένα πάντως η τελευταία του jumbo με τον μικρό βασιλάκη βάλλει μου σκέψεις να πυρπολήσω τον μικρό βασιλάκη και μετά να αυτοπυρποληθώ:) Κατα καιρούς έχει κάτι πολλά πετυχημένες αλλά εχει και κάποιες που σε ωθούν στον φόνο

    Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι όπως και οι παραπάνω οι διαφημίσεις στο ράδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι δικές μου διαφημίσεις - τον καιρό που έγραφα - ήταν Τοπ!

    Να τα λέμε κι αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσυμφωνούσα σε ούλλα ώσπου εσυνάφερες τζιάμπο τζιε ότι σου αρέσκει.
    "Όποιος σκοτώσει αυτόν που γράφει τις διαφημίσεις του Jumbo πάω μάρτυρας υπεράσπισης" από το facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά καλό ως το τέλος,
    "όποιος σκοτώσει αυτόν που φτιάχνει τις διαφημίσεις του Jumbo πάω μάρτυρας υπεράσπισης" από το facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Χέλμουτ η αλήθεια είναι ότι οι διαφημίσεις του Jumbo είναι love them or hate them! Έτυχε να είμαστε στα 2 άκρα. Peace! :-)

      Διαγραφή

Εσύ το λες λογοκρισία, εγώ το λέω προσοχή στο κενό μεταξύ ανώνυμου και anonymous