Σκοπός του Voice αν κατάλαβα καλά
ήταν να αναδειχθεί μια φωνή που ανήκε σε πρόσωπο που υπό άλλες συνθήκες, ουδεμία επιτροπή θα γύριζε να κοιτάξει. Επειδή όμως μέχρι να βγει ο νικητής
καταλήξαμε να ψηφίζουμε με τα ίδια κριτήρια όπως και στα υπόλοιπα talent shows, θεωρώ ότι το
συγκεκριμένο δεν έχει ειδοποιό διαφορά και συνεπώς δεν έχω λόγο να πιστεύω ότι
η Μαρία - Έλενα Κυριάκου θα έχει καλύτερη εξέλιξη από τον Περικλή Στεργιανούδη
ή τον Σταύρο Μιχαλακάκο.
Για μένα το πιο
ενδιαφέρον συμπέρασμα δεν ήταν το πρόσωπο πίσω από τη φωνή των επίδοξων ποπ
σταρς, αλλά η προσωπικότητα πίσω από τη φωνή των μελών της Κριτικής Επιτροπής.
Αυτή ήταν η πραγματική αποκάλυψη και μάλλον το μόνο ενδιαφέρον στοιχείο αυτού
του κατά τα άλλα καινοφανούς show. Και εξηγώ:
Τον Μιχάλη Κουινέλη
δεν τον ήξερα από πριν και γι' αυτό δεν είχα διαμορφώσει οποιαδήποτε άποψη για
εκείνον. Κατάλαβα όμως ότι πρόκειται για ένα συμπαθητικό, ταλαντούχο και ευγενικό παιδί.
Οι πραγματικές
ανατροπές όμως, έγιναν με τους υπόλοιπους τρεις. Ξεκινώντας από τον λατρεμένο μου
Ρέμο που έχει -για μένα- την πιο ερωτική, αντρική φωνή του Ελληνικού
πενταγράμμου. Η ανατριχίλα που ένιωθα στο άκουσμα της όμορφης χροιάς του όταν
τραγουδούσε, αντικαταστάθηκε από την αμηχανία του "τι βλακείες λέει αυτός
ο χωρκάτης" όταν άρχισε να μιλά. Προσοχή αγαπητέ αναγνώστη ανάμεσα στο
κενό του αρρενωπού και του άξεστου. Ο Αντώνης μας λοιπόν, αποκαλύφθηκε πως ήταν
ένας ημιμαθής, ένας απολίτιστος, που τραγουδάει μόνο λαϊκά άσματα διότι απλά
μέχρι εκεί μπορεί. Απογοήτευση.
Προχωρώντας στην
Μελίνα Ασλανίδου. Αν και δεν ήμουν ποτέ φαν, ήξερα ότι εκπροσωπούσε τόσο στην
κριτική επιτροπή, όσο και γενικότερα, το έντεχνο τραγούδι. Ο όρος
"έντεχνο" που συχνά ταυτίζεται με το "ποιοτικό", θα ανέμενε
κανείς ότι έλκει ανθρώπους που έχουν μια στοιχειώδη μόρφωση, καλλιέργεια και
μια προσωπικότητα που μπορεί να το στηρίξει. Προφανώς παρασυρόμενη από την πολύ
καλή εικόνα που έχω για μορφές που ανέδειξαν το έντεχνο ελληνικό τραγούδι, όπως
ο Σαββόπουλος, η Γαλάνη και η Πρωτοψάλτη, δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι πίσω από
την -κατά τα άλλα πολύ συμπαθητική- φωνή της Ασλανίδου κρυβόταν το απόλυτο
τίποτα. Άποψη μηδέν, έκφραση μηδέν, νοημοσύνη μηδέν, χιούμορ υπό το μηδέν.
Τέλος, η Βανδή. Η
εκπρόσωπος του ποπ/λαϊκού στην επιτροπή, η συνάδελφος της Πάολας, της Λαίδης
και της Βιολέτας Καφουρίδου. Η χαρά του
τσιφτετελιού, του γαρίφαλου και του ευτελούς σουξέ. Για μένα ήταν η απόλυτη
ανατροπή αφού γνώρισα μια Δέσποινα μορφωμένη, καλλιεργημένη και ακομπλεξάριστη,
που κρατούσε τις ισορροπίες στην επιτροπή και έπαιρνε πρωτοβουλίες όταν οι
άλλοι δεν ήξεραν να αρθρώσουν λέξη. (Ξέρω πως θα ακούσω διάφορα γι’ αυτό αλλά δεν βαριέσαι!) Θεωρώ ότι από αυτή την εκπομπή, είναι ίσως η μόνη που
επωφελήθηκε και ανέβηκε στην εκτίμηση του κοινού.
Τι να πει κανείς. Τα φαινόμενα ή μάλλον τα "ακουόμενα" απατούν. Και τα
στερεότυπα, ειδικά στον Ελληνικό χώρο, μάλλον υπάρχουν για να καταρρίπτονται.
Συμφωνώ απόλυτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνησω μαζι σου αγαπητη μου. Η Ασλανιδου εφκηκε μας παν-παλαβη, ο Ρεμος λιο ασχετος, τον Σταβεντο αγαπησα τον, τζιαι η Βανδη ηξερε καλά το θεμα της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσλανιδου τζιαι Ρεμιος σε καποιο επεισοδιο ειπαν οτι δεν γνωριζαν καποια συγκεκριμενα ξενα τραγουδια, τα οποια ηταν αρκετα γνωστα! (Σε σημειο που εγω ασπουμε τα γνωριζα που δεν ειμαι φαν του ξενου)
Παρομοίως φαν κυρίως του Ελληνικού αλλά εκείνο που με εκνεύριζε δεν ήταν τόσο πως δεν τα ήξεραν, όσο η απαξίωση επειδή δεν τα ήξεραν.
ΔιαγραφήΑναμένω την κατά μέτωπον επίθεση του αγαπημένου Αντί-Χριστου!!! :) Κατά τα άλλα συμφωνώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα εν οίκω μη εν δήμω...ελπίζω δηλαδή :-Ρ
ΔιαγραφήΚατά τα άλλα έχω ήδη λάβει προειδοποίηση να μην κάμω φοινιτζιά την Βανδή!
Και έγω εντυπωσιάστικα απο την Βανδή. Κάποτε μια φίλη μου είπε, καλύτερα να μην γνωρίζεις τα άτομα που θαυμάζεις (είτε για την φώνη τους, είτε για το ταλέντο του γενικά) γιατί μπορεί και να απογοητευτείς στο τέλος! Τελικά νομίζω ότι κάπου έχει το δίκαιο της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολύ δύσκολα θα σταθώ σε τραγουδιστή που δεν γράφει ο ίδιος τα τραγούδια του. Συνήθως τους βαριέμαι. Άλλο μια πολύ καλή φωνή και άλλο η δημιουργία που προϋποθέτει να διαθέτεις υλικό από μέσα. Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις μην τα ισοπεδώσω και όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι΄αυτό ακούω και Παντελίδη.
Η φωνή του Ρέμου είναι σέξυ. Δικαιούται να λέει και μαλακίες. χε χε
H φωνή του είναι σέξυ γι' αυτό πρέπει να τραγουδά. Όταν μιλά δυσκολεύομαι να παραγνωρίσω αυτά που λέει (δεδομένου ότι όντως λέει μαλακίες:-))
ΔιαγραφήΑπό το show εκτίμησα την Βανδή που δεν την είχα και πολύ σε υπόλειψη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους άλλους, ούτε χαλάστηκα, ούτε είχα άλλη εικόνα από αυτήν που έδειξαν.
Eγώ μόνο μια φορά το είδα αλλά εκελινος που με εντυπωσίασε εν ο Σταβέντο, οι άλλοι μου ήταν αδιάφοροι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ για τον Σταβέντο, τζι εγώ εκτίμησα τον ή μάλλον εγνώρισα τον, εν τυπούι. Η Μελίνα, δεν μου κέντρισε καθόλου όμως το ενδιαφέρον, ο Ρέμος να αφήσει το καλάμι σπίτι του. Η Βανδή με εξέπληξε στο ότι ξέρει να μιλά τζαι να δένει την "ομάδα" των κριτών, άρεσε μου που εταυτίζετουν, αλλά επαράκαμεν το, σε κάθε φωνή που άκουε να εξστασιάζεται "εσύ είσαι το δε βόις" τζαι "αν δεν είσαι εσύ τότε ποιός είναι" σε κάμποσα άτομα. Κατά τα άλλα νομίζω εν προβολή των κριτών που εγίνετουν παραπάνω, οι διαγωνιζόμενοι ήταν κομπάρσοι πολλές φορές. Το μόνο που εθεώρησα ότι είσιεν πλάκα ήταν τα blind auditions. Μετά δεν είσιεν ενδιαφέρον κατ' εμέ. Μια από τα ίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ και με την υπερ-προβολή των κριτών που λες αλλά και με το ότι μόνο τς blind είχαν χάζι! Μετά δεν τα έβλεπα εκτός για λόγους ανωτέρας βίας
ΔιαγραφήΈλα Αντιχρίστε μου. Θα της περάσει. Κανένα εξορκισμό, κανένα ευχέλαιο κάτι τις. θα επανέλθει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνάααααβεις φωτιές ανάβεις κι όλα τα καιιιιις!
Διαγραφή♪♫ έχει ο καιρός γυρίσματα, δυο όψεις έχουν όλα τα νομίσματα ♪♫
ΔιαγραφήΕν το παρακολούθησα, αλλά μια γενική εικόνα από τα στιγμιότυπα που είδα νομίζω ότι την έχω γιατί συμφωνώ με τα όσα λες κι εσύ και τα σχόλια πάνω κάτω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒανδή και Μιχάλης πάνω και οι υπόλοιποι άσε.
Και μετά ήταν και το θέμα που πήρε το μάτι μου στα σχόλια, δεν φτάνει που είναι λες και δεν ακούν έστω ραδιόφωνο για να ξέρουν 5-10 τραγούδια που ακούγονται τον τελευταίο καιρό, απαξιώνουν κιόλας τα τραγούδια αυτά.
Κρίμα απλά...
Ενίσταμαι κι ενύσταξα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαφώς και υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά μεταξύ του "The Voice" και των προηγούμενων τάλεντ-σόου που ζήσαμε τόσα χρόνια. Διότι μπορεί μεν ο κόσμος να ψήφιζε και να κρατούσε στο παιχνίδι με την ίδια λογική (του παραλόγου πολλές φορές) όπως και στα υπόλοιπα παιχνίδια ΑΛΛΑ (και εδώ είναι η ειδοποιός διαφορά) η επιλογή των παικτών που θα λάμβαναν μέρος, γινόταν αποκλειστικά και μόνο βάση της φωνής τους. Αν η φωνή δεν ήταν καλή ή ήταν απλά αδιάφορη, κι η Μόνικα Μπελούτσι να ήταν στο μικρόφωνο, έπαιρνε τον πούλο.
Κι αφού το ξεκαθαρίσαμε κι αυτό, να πω επιγραμματικά κάποια σχόλια για το εν λόγω παιχνίδι, το οποίο και παρακολουθούσα:
ΤΟ ΚΟΝΣΕΠΤ
Μου άρεσε το κόνσεπτ της επιλογής των παικτών. Αν μ' αρέσει η φωνή σου, σου δίνω την ευκαιρία να διαγωνιστείς. Από κει και πέρα, αναλαμβάνει ο κόσμος και ο "κόουτς".
Ο ΛΙΑΓΚΑΣ
Ο Λιάγκας μου είναι γενικά αντιπαθής, ντάξει όχι όσο ο Κωστόπουλος, αλλά γενικά δεν τον πάω. Και δεν μπορώ με τίποτα να τον βλέπω να προσπαθεί να ξεσηκώσει το κοινό με εκείνη την ηλίθια κίνηση που κάνει με το δεξί χέρι του (κρατώντας και τις καρτέλες του) σαν να ρίχνει χαμηλή μπουνιά, προσπαθώντας να δώσει έμφαση σε αυτό που λέει, υψώνοντας και τον τόνο της φωνής του, ο οποίος τόνος είναι μια οκτάβα κάτω από κάποιον που του έχουν δέσει στ' αρχίδια βαράκια. Ο Λιάγκας δεν θα γίνει ποτέ Μικρούτσικος κι ο Μικρούτσικος δεν θα γίνει ποτέ συμπαθής. Να τα λέμε κι αυτά.
Ο ΡΕΜΟΣ
Ο Ρέμος μου είναι γενικά συμπαθής, έχει ωραία λαϊκή φωνή αλλά ως εκεί. Δεν το' χεις ρε φίλε το λέγειν, δεν το' χεις το κρίνειν, δεν το' χεις το αγγλικό, μην αρχίσω τώρα για τα του ποδοσφαίρου. Και ξύρισε επιτέλους τις 5 τρίχες που έχεις στο πηγούνι, δεν είσαι πια στο γυμνάσιο!
Η ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ
Συμπαθητική, ωραία φωνή κλπ κλπ αλλά άσε μας κουκλίτσα μου! Ήταν Ηλίου φαεινότερο ότι ήταν έξω από τα νερά της, κανένα επιχείρημα της προκοπής, καμία υποψία χιούμορ.
Η ΒΑΝΔΗ
Δεν θα πω πολλά διότι ελλοχεύει ο κίνδυνος να πέσει λογοκρισία από τον Μπάτμαν και να βρεθεί εξόριστο στη Σιβηρία το σχόλιο! Αλλά, θα πώ ότι η Βανδή με εξέπλιξε θετικά. Με εξέπληξε θετικά για τα ξένα ακούσματα της, με εξέπληξε γιατί ήταν η πιο ακομπλεξάριστη από τους 4 και γιατί -αν μη τι άλλο- δικαιολογούσε κάποιες απόψεις της με δομημένα επιχειρήματα κι όχι συνθηματολογίες και παπαρολογίες.
Ο ΚΟΥΪΝΕΛΗΣ
Τον Κουϊνέλη τον συμπαθούσα ανέκαθεν. Μου άρεσε η μουσική του, ο τρόπος που δούλευε κι έγραφε τα τραγούδια του και γενικά το ότι έγραφε και τραγουδούσε περισσότερο από όσο μιλούσε. Στο παιχνίδι ήταν ντόμπρος και ταυτόχρονα σεμνός. Για να μην πω πόσο γούσταρα να τον βλέπω να απλώνει πάνω στην καρέκλα του όπως απλώνω εγώ στον καναπέ!
Ο ΘΕΜΗΣ
Άσε μας κουκλίτσα μου κι εσύ! Μα πόσο τον βαριέμαι αυτό τον άνθρωπο! Νησάφι πια με τους φόλλοερς και τα λάϊκς! Πιο πρήχτης γίνεσαι Ουγγαρέζος!
Ξύπνα διότι ενύσταξες και δεν πήρες χαπάρι ότι συμφωνούμε σε όλα:-) ακόμα και στο Λιάγκα που ξέχασα να σχολιάσω( τον Θέμη δε τον αγνοώ επιδεικτικά)
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν η διαφορά που λες αν προσέξεις λέω ότι υπάρχει στα blind auditions. Όμως αίρεται στη συνέχεια διότι αν πρόσεξες τα στρουμπουλά και τα νανάκια μέχρι ενός σημείου έφτασαν και μόνο τυχαίο δεν ήταν!
Υ.Γ καρφώνεσαι, να περιμένεις λίγη ώρα! Χαχαχα!
Μα δεν μπορούσε να υπάρχει και μετά τα blind auditions το κόνσεπτ με τη "φωνή" από τη στιγμή που ψηφίζει ο κόσμος! Αλλά το γεγονός ότι η φωνή είναι το κριτήριο για να "μπείς" στο παιχνίδι, το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.
ΔιαγραφήΥ.Γ: δεν ξέρω για ποιό πράγμα μιλάς, θέλω το δικηγόρο μου...
Επρόσθεσα το μπλόγκ σου στον νέο συναρθροιστή που έστησα thecyprusblogs.blogspot.com
ΑπάντησηΔιαγραφή