Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

10+1 = 32


Νιώθω πως μέχρι χτες φορούσα την στολή μου κι έκανα "σκαπούλα" από το Γυμνάσιο. Ξαφνικά ξυπνώ σήμερα και είμαι 32. Μεγαλώνω αλλά δεν με ενοχλεί αυτό καθεαυτό. Αυτό που με φοβίζει είναι που ο κόσμος (μου), όπως τον ήξερα δεν υπάρχει πια. Η μάνα μου λέει είναι θετικό να νοσταλγείς τα παιδικά σου χρόνια γιατί τουλάχιστον σημαίνει ότι πέρασες καλά. Όμως είναι τόσα πολλά. Aυτά που θέλω να κάνω. Aυτά που δεν θέλω αλλά αναμένουν οι άλλοι ότι πρέπει να κάνω. Κι αυτά που δεν κάνω, ενώ θα έπρεπε να κάνω. Αναβολή μέχρι νεοτέρας λοιπόν. Για σήμερα, ως αποτέλεσμα της ενδεδειγμένης -λόγω της μέρας- ενδοσκόπησης, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας 10 + 1 μικρές και μεγάλες αλήθειες που κρατώ ως απαύγασμα της μέχρι στιγμής επίγειας ζωής μου.

  1. Δεν έχω χρόνο να θίγομαι με την άποψη ανθρώπων που δεν με αφορούν.
  2. Ο καλύτερος τρόπος να ξοδέψεις τα λεφτά σου είναι τα ταξίδια.
  3. Μην κάνεις κράτηση σε ξενοδοχείο αν δεν δεις φωτογραφίες του μπάνιου.
  4. Το μεγάλο σπίτι είναι πολυτέλεια, το ευρύχωρο μπάνιο είναι ανάγκη.
  5. Αν δεν κλείσεις το στόμα σου, δεν χάνεις κιλά.
  6. Αυτό που ξεστόμισες εν βρασμώ ψυχής, όσες συγγνώμες και αν ζητήσεις θα σου το θυμίζουν μέχρι να πεθάνεις.
  7. Από κάθε μα κάθε άνθρωπο, όσο λίγο κι αν τον εκτιμάς, έχεις κάτι να κερδίσεις.
  8. Όταν τελικά νικήσεις εσύ, δεν έχεις διάθεση να το τρίψεις στη μούρη αυτού που σε κορόιδευε πριν.
  9. Το νυφικό σου να το αγοράσεις έτοιμο και να μην ξοδέψεις γι' αυτό πέραν του μισού του μηνιαίου μισθού σου.
  10. Αν θες να εκνευρίσεις ακόμα περισσότερο μια ήδη εκνευρισμένη γυναίκα, ρώτησε την αν θα δει περίοδο. Αν είναι έγκυος, πες της για τις ορμόνες της. 
  11. Δεν υπάρχει τίποτα πιο σέξι σε έναν άνθρωπο από το χιούμορ. 



15 σχόλια:

  1. "Αυτό που ξεστόμισες εν βρασμώ ψυχής, όσες συγγνώμες και αν ζητήσεις θα σου το θυμίζουν μέχρι να πεθάνεις."

    Αν εν για το περιστατικό με τον Πισσιά, ισχύει. Και χρόνια πολλά ντήαρ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα το συγκεκριμένο ήταν αποκάλυψη που έγινε με πλήρη συναίσθηση των όσων θα ακολουθούσαν! Ευχαριστώ Πάνικ ντήαρ!

      Διαγραφή
  2. Το μεγάλο σπίτι δεν είναι πολυτέλεια αν μιλούμε για το έξτρα δωμάτιο που παίζουν τα κοπελούθκια :)

    Χρόνια πολλά φιλενάδα μου αγαπημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα είναι τα γενέθλια σου; ε Χαππι μπερθντεη!

    🎉🎉🎊💥🎈🎈✨🎶🎶🍰🍰 (cypriot 12year old facebooker style)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα συμφωνήσω με την #μανα πιο πάνω :-)
    χρόνια σου πολλά,έκλεισα κ εγώ τα 32 μια χαρά ηλικία.
    μην μας εκνευρίζεται εμάς τις έγκυες,θα βγάλουμε εκνευρισμένα μωρά :-)
    μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζήσεις Μπρέντα κ να εξελίσσεσαι όπως σου αρέσκει:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Homo Brenda:the next evolutionary step from Homo.sapiens :) Χρόνια πολλά φιλενάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά και καλά Αγαπημένη Μπρέντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια σου πολλά αγαπημένη μου τζιαι συντομα εκνευρ., εεε έγκυμονούσα εννοώ!
    Διακρίνω μιαν εμμονή με τους απόπατους στο ποστ σου. Πιστέφκω οτι εν σημάδι ωρίμανσης χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρόνια πολλά (δέχεσαι ευχές ακόμα έννε;)
    εγώ νομίζω ότι τζίνο που εξεστόμισες εν βρασμώ ψυχής, μάλλον αλήθεια ήταν τζιε η άποψη σου και ο θυμός σου έδωσε θάρρος, αυθορμητισμό βασικά να το πεις επιτέλους. Έμαθα τελευταίως να μην απολογούμαι για κάτι που εξεστόμισα και ειλικρινά το πιστεύω. Επέκταση του ππόιντ σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσύ το λες λογοκρισία, εγώ το λέω προσοχή στο κενό μεταξύ ανώνυμου και anonymous